Μαριλίζα Ποντικού - Λιγνού 

Η Μαριλίζα σπούδασε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και στη συνέχεια στο Institute of Education, UCL, όπου ειδικεύθηκε στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (Educational Technology). Η διπλωματική της εργασία με τίτλο "New Technologies and Bleded Learning in Education" διακρίθηκε ως πρότυπη.

Η αναζήτηση και η μελέτη καινοτόμων τρόπων διδασκαλίας την οδήγησαν στη Σουηδία και τη Ν. Κορέα όπου έκανε πρακτική σε νηπιαγωγείο. Έρευνα που πραγματοποίησε στην Ν. Κορέα της έδωσε τη δυνατότητα να μπει στο πρότυπο νηπιαγωγείο της Samsung και να μελετήσει την ένταξη της τεχνολογίας στην προσχολική ηλικία.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εργάστηκε ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας κι έπειτα αφιερώθηκε στην εφαρμογή της μεθόδου STEAM μέσω της διδασκαλίας, αλλά και μέσω επιστημονικών άρθρων και εισηγήσεων. Είναι, επίσης, μέλος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας STEM. 

Η Κέλλυ αποφοίτησε από τη Φιλοσοφικής Σχολή Αθηνών με κατεύθυνση στα παιδαγωγικά.

 

Μελέτες και παρατήρηση την οδήγησαν στό ότι ο αιώνας που διανύουμε είναι "πολλά τεχνολογικά υποσχόμενος" ενώ παράλληλα οι μικροί μας μαθητές αρκετά technological illitarate. Έτσι, η περιέργειά της και η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση την ώθησαν στο να ειδικευθεί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ως STEM Professional. 

Πιστεύει στην επιστημονική εκπαίδευση και στο παιχνίδι σαν αποτελεσματικό τρόπο μάθησης και κατανόησης του κόσμου γύρω μας. Την ενδιαφέρει να δημιουργεί μαθησιακό περιβάλλον ώστε οι hands on δραστηριότητες σε συνδιασμό με την αέναη θεματική ελευθερία που παρέχει  η διδακτική προσέγγιση STEM να κάνουν την κάθε μέρα τόσο ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή!

Μoto της: "The important thing is not to stop questioning", Albert Einstein.

 Κέλλυ Βενέτα 

 Ουρανία - Νεφέλη Κάππου 

Η Ουρανία σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας και στη συνέχεια στο Institute of Education, UCL, όπου ειδικεύθηκε στην Κοινωνιολογία Παιδικής Ηλικίας και τα Παιδικά Δικαιώματα.

 

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, απέκτησε, επίσης, ειδίκευση στη Δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη διπλωματική της εργασία διερεύνησε την επιρροή των παιδικών προγραμμάτων τηλεόρασης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. 

​Θεωρεί πως η μάθηση για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να έχει κυρίως βιωματικό χαρακτήρα. Έτσι, αποφάσισε να ασχοληθεί με το STEAM. 

 

Έχει εργασθεί εθελοντικά σε δομές φιλοξενίας παιδιών με κοινωνικά προβλήματα, όπου εκτός από τη διδασκαλία ασχολήθηκε και με την εφαρμογή βιωματικών δράσεων. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Prolepsis ως μέλος ομάδας σχεδιασμού βιωματικών δράσεων για το Δημοτικό. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός στο Κολλέγιο Αθηνών. 

Δέσποινα Παπανικολάου

Η Δέσποινα σπούδασε στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών εκπληρώνοντας ένα από τα όνειρα που είχε από μικρή, να γίνει δασκάλα.

 

Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές με θέμα την Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ιατρική σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών δίνοντας έμφαση στη διπλωματική της εργασία στην Προαγωγή της Υγείας στην προσχολική ηλικία.

 

Παράλληλα εργάζεται ως νηπιαγωγός στο Νηπιαγωγείο Ι. Μ. Καρράς του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, Κολλέγιο Αθηνών-Ψυχικού.

 

Αυτό που πάντα της κέντριζε το ενδιαφέρον ήταν να ανακαλύπτει τον κόσμο μαζί με τα παιδιά. Μέσα από τα δικά τους ερωτήματα και τις δικές τους ανάγκες να προχωρούν μαζί στα μονοπάτια του κόσμου που μας περιβάλλει. Και όλα αυτά δε θα μπορούσαν να γίνονται χωρίς παιχνίδι και πειραματισμό που σε συνδυασμό με τη μέθοδο STEAM προετοιμάζουν το παιδί ήδη από την προσχολική ηλικία να γίνει πολίτης του σύγχρονου κόσμου.

Ο Γιάννης είναι φοιτητής στο Πολυτεχνείο στο τμήμα Μαθηματικων και Φυσικής.

 

Πάντα τον ενδιέφερε ο τομέας της εκπαίδευσης καθώς πιστεύει πως ''η έμπνευση ξεκινάει από τους δασκάλους μας'' και αποφάσισε να ασχοληθεί σαν βοηθός παιδαγωγού στο STEAM. Ασχολείται χρόνια με την οργάνωση κατασκηνώσεων σαν ομαδάρχης. 

Tου αρέσει να συναρμολογεί δύσκολες κατασκευές και να λύνει δυσεπίλυτα προβλήματα.

 Γιάννης Διαβατίδης 

© 2019 by M.I.T Kids.