m_edited_edited.jpg

 Μαριλίζα Ποντικού - Λιγνού 

Η Μαριλίζα σπούδασε στο Τμήμα Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης Ιωαννίνων και στη συνέχεια στο Institute of Education, UCL, όπου ειδικεύθηκε στην Εκπαιδευτική Τεχνολογία (Educational Technology). Η διπλωματική της εργασία με τίτλο "New Technologies and Blended Learning in Education" διακρίθηκε ως πρότυπη.

Η αναζήτηση και η μελέτη καινοτόμων τρόπων διδασκαλίας την οδήγησαν στη Σουηδία και τη Ν. Κορέα όπου έκανε πρακτική σε νηπιαγωγείο. Έρευνα που πραγματοποίησε στην Ν. Κορέα της έδωσε τη δυνατότητα να μπει στο πρότυπο νηπιαγωγείο της Samsung και να μελετήσει την ένταξη της τεχνολογίας στην προσχολική ηλικία.

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, εργάστηκε ως παιδαγωγός προσχολικής ηλικίας κι έπειτα αφιερώθηκε στην εφαρμογή της μεθόδου STEAM μέσω της διδασκαλίας, αλλά και μέσω επιστημονικών άρθρων και εισηγήσεων. Είναι, επίσης, μέλος της Ελληνικής Επιστημονικής Εταιρίας STEM. 

Η Κέλλυ αποφοίτησε από τη Φιλοσοφικής Σχολή Αθηνών με κατεύθυνση στα παιδαγωγικά.

 

Μελέτες και παρατήρηση την οδήγησαν στό ότι ο αιώνας που διανύουμε είναι "πολλά τεχνολογικά υποσχόμενος" ενώ παράλληλα οι μικροί μας μαθητές αρκετά technological illitarate. Έτσι, η περιέργειά της και η συνεχής προσπάθεια για βελτίωση την ώθησαν στο να ειδικευθεί στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας ως STEM Professional. 

Πιστεύει στην επιστημονική εκπαίδευση και στο παιχνίδι σαν αποτελεσματικό τρόπο μάθησης και κατανόησης του κόσμου γύρω μας. Την ενδιαφέρει να δημιουργεί μαθησιακό περιβάλλον ώστε οι hands on δραστηριότητες σε συνδιασμό με την αέναη θεματική ελευθερία που παρέχει  η διδακτική προσέγγιση STEM να κάνουν την κάθε μέρα τόσο ενδιαφέρουσα και ξεχωριστή!

Μoto της: "The important thing is not to stop questioning", Albert Einstein.

12439189_10154134617724623_4267132930715

 Ουρανία - Νεφέλη Κάππου 

Η Ουρανία σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθήνας και στη συνέχεια στο Institute of Education, UCL, όπου ειδικεύθηκε στην Κοινωνιολογία Παιδικής Ηλικίας και τα Παιδικά Δικαιώματα.

 

Επιστρέφοντας στην Ελλάδα, απέκτησε, επίσης, ειδίκευση στη Δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα από το Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη διπλωματική της εργασία διερεύνησε την επιρροή των παιδικών προγραμμάτων τηλεόρασης στα παιδιά προσχολικής ηλικίας. 

​Θεωρεί πως η μάθηση για να είναι αποτελεσματική θα πρέπει να έχει κυρίως βιωματικό χαρακτήρα. Έτσι, αποφάσισε να ασχοληθεί με το STEAM. 

 

Έχει εργασθεί εθελοντικά σε δομές φιλοξενίας παιδιών με κοινωνικά προβλήματα, όπου εκτός από τη διδασκαλία ασχολήθηκε και με την εφαρμογή βιωματικών δράσεων. Έχει, επίσης, συνεργαστεί με το Ινστιτούτο Prolepsis ως μέλος ομάδας σχεδιασμού βιωματικών δράσεων για το Δημοτικό. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται ως εκπαιδευτικός στο Κολλέγιο Αθηνών. 

 Κέλλυ Βενέτα 

Δέσποινα Παπανικολάου

Η Δέσποινα σπούδασε στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών εκπληρώνοντας ένα από τα όνειρα που είχε από μικρή, να γίνει δασκάλα.

 

Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές με θέμα την Προαγωγή και Αγωγή Υγείας στην Ιατρική σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών δίνοντας έμφαση στη διπλωματική της εργασία στην Προαγωγή της Υγείας στην προσχολική ηλικία.

 

Παράλληλα εργάζεται ως νηπιαγωγός στο Νηπιαγωγείο Ι. Μ. Καρράς του Ελληνοαμερικανικού Εκπαιδευτικού Ιδρύματος, Κολλέγιο Αθηνών-Ψυχικού.

 

Αυτό που πάντα της κέντριζε το ενδιαφέρον ήταν να ανακαλύπτει τον κόσμο μαζί με τα παιδιά. Μέσα από τα δικά τους ερωτήματα και τις δικές τους ανάγκες να προχωρούν μαζί στα μονοπάτια του κόσμου που μας περιβάλλει. Και όλα αυτά δε θα μπορούσαν να γίνονται χωρίς παιχνίδι και πειραματισμό που σε συνδυασμό με τη μέθοδο STEAM προετοιμάζουν το παιδί ήδη από την προσχολική ηλικία να γίνει πολίτης του σύγχρονου κόσμου.

despoinakiFinal.png

Ο Γιάννης είναι φοιτητής στο Πολυτεχνείο στο τμήμα Μαθηματικων και Φυσικής.

 

Πάντα τον ενδιέφερε ο τομέας της εκπαίδευσης καθώς πιστεύει πως ''η έμπνευση ξεκινάει από τους δασκάλους μας'' και αποφάσισε να ασχοληθεί σαν βοηθός παιδαγωγού στο STEAM. Ασχολείται χρόνια με την οργάνωση κατασκηνώσεων σαν ομαδάρχης. 

Tου αρέσει να συναρμολογεί δύσκολες κατασκευές και να λύνει δυσεπίλυτα προβλήματα.

 Γιάννης Διαβατίδης 

image0.jpeg

Η Ελιάνα είναι συνεργάτης του ΜΙΤ kids από το 2020. Σπούδασε Αγωγή Προσχολικής Ηλικίας στην Αθήνα και κατέχει μεταπτυχιακό στις μαθησιακές δυσκολίες προσχολικής ηλικίας από το University College London.

 

Έχει εκτενή εμπειρία ως νηπιαγωγός σε νηπιαγωγεία της Ελλάδας και της Αγγλίας, καθώς και στην παράλληλη στήριξη μαθητών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού. Στα σχολεία που έχει εργαστεί είχε την ευκαιρία να αναπτύξει πληθώρα προγραμμάτων για βιωματική μάθηση και δημιουργική απασχόληση βασισμένα στην μέθοδο STEAM.

 

Η Ελιάνα φέρνει την εμπειρία της στο ΜΙΤ kids όπου εστιάζει την διδασκαλία της σε ηλικίες 2-3 ετών. Σκοπός της είναι οι μαθητές της να κατανοήσουν τις δυνατότητες τους μέσω διάφορων δραστηριοτήτων και να αναπτύξουν την αναλυτική και κριτική τους σκέψη, να πειραματιστούν και να δημιουργήσουν.

 

Μοtο της είναι η φράση:

'Please excuse the mess...the children are making memories...'

Ελιάνα Εγγλέζου

IMG_0319 (1).JPG

H Μαρία είναι απόφοιτος του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. 

Το ενδιαφέρον της για τις νέες τεχνολιγίες ξεκίνησε από τα πλαίσια της σχολής, ακόμα, όπου επέλεξε έρευνα και πρακτική άσκηση με θέμα τη σπουδαιότητά τους στο σχολείο του 21ου αιώνα. 

Η συνεχής αναζήτηση και περιέργεια, την οδηγούν να ανακαλύψει το STEAM, ανοίγοντάς της τον δρόμο για ειδίκευση στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στον τομέα STEAM στην εκπαίδευση.

Μαρία Κόλλια

unnamed (1).jpg

Η Ειρήνη είναι απόφοιτη του Τμήματος Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακου Πανεπιστημίου Αθηνών, με ειδίκευση στην Διαπολιτισμική Εκπαίδευση και μεταπτυχιακή φοιτήτρια Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Λευκωσίας.

 

Κατά τη διάρκεια των σπουδών ασχολήθηκε με καινοτόμες μεθόδους εκπαίδευσης, όπως Montessori, Reggio Emilia και Outdoor Education, όπου αποτέλεσαν αντικείμενα των ερευνητικών εργασιών της.

 

Εξελικτικά, οδηγήθηκε στον τομέα του STEAM, καθώς ανακαλύπτει πως μέσα σε αυτό εντάσσονται όλες οι παραπάνω παιδαγωγικές προσεγγίσεις σε συνδυασμό με τις νέες τεχνολογίες.

 

Για την ίδια, ο εκπαιδευτικος είναι το εργαλείο για να ανακαλύψει κάθε παιδί τις δικές του δυνατότητες και να γίνει ένας μικρός επιστήμονας.

IMG-20211029-WA0001_edited.jpg

Ειρήνη Φακουρέλη

Η Δανάη σπούδασε στο Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.

 

Κατά τη διάρκεια των σπουδών της συνειδητοποίησε την αξία της διαφοροποιημένης και σύγχρονης παιδαγωγικής προσέγγισης, καθώς και της ένταξης όλων στην εκπαίδευση. 

 

Αυτό που την ενδιαφέρει είναι η μαθησιακή διαδικασία να είναι μια βιωματική εμπειρία που να έχει νόημα για το κάθε παιδί και έτσι να θέλει να μαθαίνει, να αγαπήσει δηλαδή τη μάθηση. 

 

Οι δραστηριότητες γύρω από τη μέθοδο STEAM, κατάλαβε πως μπορούν να αποτελέσουν μία τέτοιου είδους εμπειρία μέσα από την οποία τα παιδιά χρησιμοποιούν την κριτική τους σκέψη, συνεργάζονται και δημιουργούν.

IMG_7377.jpg

Δανάη - Μαρία Κουζούπη

Ρεβέκα Εμμανουηλίδου

Η Ρεβέκα αποφοίτησε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Συνέχισε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών με τίτλο “Σχολική Συμβουλευτική και Καθοδήγηση” του Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης σε συνεργασία με το Τμήμα Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου.

 

Επιπλέον, η εκπόνηση της διπλωματικής της εργασίας με θέμα «Τα δικαιώματα των παιδιών και η Δημιουργικότητα» τής έδωσε την ευκαιρία να μελετήσει τους λόγους για τους οποίους είναι αναγκαία η προώθηση των δικαιωμάτων των παιδιών αλλά και η ενσωμάτωση της δημιουργικότητας μέσα στο σχολικό περιβάλλον.

 

Η επαφή με τα παιδιά είναι πηγή έμπνευσης, ζωντάνιας και χαράς. Μέσα από τον πειραματισμό και το παιχνίδι τα παιδιά ανακαλύπτουν ένα καινούργιο κόσμο γεμάτο φαντασία, μαθαίνουν να επιλύουν προβλήματα και να αναπτύσσουν κριτική σκέψη. 

IMG-20211103-WA0051_edited_edited_edited.jpg